۲/۱۹/۱۳۸۸

حال و هوای این روزهای ما و حال و هوای این روزها آنها

این روزی که دیگه یواش یواش داره تموم میشه روز هشتم از زندانی شدن دوستانم هست و آنچه که بعد از رفتن سیاهی شب می آید روز نهم از بازداشت آنهاست. من شک ندارم که زمانی هم فرا می رسه که شب سیاه کشور بره و سیاهیش به صورت سیاه دلان بمونه.
داشتم نگاهی به استاتوس های دوستانم تو جاهای مختلف(یاهو، گوگل و فیس بوک) می کردم. استاتوس ها خیلی جالب بود، چند بعضی هاش رو می نویسم؛ خودتون بفهمید تو دل و فکر این بچه ها چی هست.
کاوه : دلم تنگ است برای آن دوست که در بند است.
پویا : نقاشی های دلارا ... .
نگار : داشتم نگاهی توی قاب خیس این پنجره ها ... عکسی از جمعه ی غمگین می بینیم !! 6 روزه که از جمعه ی هفته ی قبل بدون هیچ دلیلی بازداشتید و ما این بیرون دلتنگ و ناراحت نبودنتون پیش خودمون هستیم و ناراحت از اینکه چرا قصه ی تلخ بازداشت ها تموم نمی شه !! ... اصلا چرا اتفاق های تلخ این روزها تمومی ندارن ... !!
سمانه : الان 6 روزه كه جلوه و كاوه و نيكزاد و طاها و امير و پوريا و ..... خداي من با چند انسان ديگه اوين هستند.
نازلی : فردا يك ربع قرن از عمرم مي گذره! دوست داشتم دوستان خوبم كه الان در زندانند هم بودند.
کیانا :
If you don't vote, you are voting to Ahmadi Nezhad. Let's start asking our friends if they will vote, let's encourage them to vote if they are careless about it. Let's pick the bad between bad and worse, let's have a role in Iran's future.on Thursday
شهاب : آدورنو: آنان که تمناهای همگان،صلح، موطن، و آزادی را فریاد می زنند، خود از آن محرومند.
نفیسه : برای پرونده 23 خرداد؛ از اخلال در نظم عمومی تبرئه و برای تمرد از دستور پلیس! به 500 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شدم! کسی می دونه هر روز زندان چند تومنه؟:)
علی :
And finally, I am given an admission with scholarship. Hey Friends! Esp those who are at Evin prison! A big party is on the way! So Come Out SoOoOoOon!on
برای خودم هم که روز شمار بازداشت دوستانم هست، البته گاهی هم این رو می نویسم : 
این روزها همه به اوین می روند، شما چطور؟
اینها از زمان بازداشت بچه ها به این ور هست؛ بعضی هاش هم خیلی قدیمی تر. نمیدونم شما چه برداشتی کردین ولی برای من جالب این بود که این بود که این استاتوس ها انتخاباتی نیست. ما به فکر چی هستیم و آنها به فکر چی. این انتخابات هم بالاخره تموم میشه.

2 نظر:

رهگذر در

امیر جان خیلی خوب نوشتی
این روز ها همه به اوین میروند شما چطور!
همه ما دوستان و نزدیکانی داریم که به دلایل عجیب و ناعادلانه در بند هستند .آدم هایی که نه برای خودشون بلکه برای جامعه شون برای مردمشون تلاش می کنند. آدم هایی که مایه افتخار ما هستند
امیدوارم روزیو ببینیم که هیچ بی گناهی در بند نباشد!

مریم شفیع پور در

سلام آقای رشیدی،
خوشحال شدم بالاخره تو نتم شده یه آشنا دیدم، موفق باشید

ارسال یک نظر