۱۱/۰۷/۱۳۸۷

خطاب به برادر گرامی رحیم پورازغدی

جناب رحیم پورازغدی در همایش قیام مسجد گوهرشاد و موارد مربوط به ماجراهای کشف حجاب سخنرانی کردن و همانند گذشته سخنانی رو بر زبان جاری کردند که یقین دارم حتا یک ثانیه به اون فکر نکردن. بخشی از سخنان این استاد فرزانه پیرامون بحث پوشش زنان و دختران بود که در نوع خودش جالب هست و قابل توجه و البته قابل پاسخ دادن ولی ایشان در ادامه سخنانی در مورد بیماران آلوده به ویروس HIV یا همون ایدز خودمون بیان کردن که راستش ترجیح دادم در مورد اونها بنویسم.

قبل از اون که نظر خودم رو پیرامون سخنان گوهر ار این استاد فرزانه بنویسم، شما رو به لینکی ارجاع میدم که میتونید این سخنان گهر بار رو بشنوید و البته ببینید. برای این منظور کافیه تا به اینجا مراجعه کنید.

ابتدا لازم میدونم خدمت این استاد عزیز عرض کنم که:
یا استاد، این بیماری کاری که انجام میدهد از کار انداختن سیستم دفاعی بدن است. بنابراین کسی که به این بیماری آلوده میشه سیستم دفاعی بدنش از کار خواهد افتاد و ممکنه با یک سرماخوردگی ساده جانش رو از دست بده.

دوم اینکه استاد گرامی بر طبق آمار اعلام شده از طرف وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران، تعداد مبتلایان به این ویروس تا پایان آذر امسال(1387) 18 هزار و 881 نفر است. بر طبق همین آمار 3/69 درصد از این افراد به وسیله تزریق با سرنگ مشترک آلوده شدند و 8 درصد از طریق رابطه جنسی. استاد گرامی که گویی هیچ موضوعی برایش آشنا نیست جز رابطه جنسی به این درصد دقت فرمایند که اعلام رسمی دولت است.در این بین افرادی که در سال 87 به این بیماری مبتلا شده اند، 6/78 درصد آنها از طریق سرنگ مشترک و 8/11 درصد از طریق رابطه جنسی بوده (منبع فارس نیوز).

استاد عزیز یقین دارم اگر از شما دلیل اعتیاد را بپرسم همه را به گردن امریکا و غرب خواهید انداخت. با توجه به این موضوع که اصولن از دید افرادی مانند شما هرچه فساد در دنیاست از امریکاست می پذریم هرچند به آن اعتقادی ندارم ولی از شما پرسشی دارم.

استاد گرمی آیا واقعن به ملت ما ربطی ندارن چه تعداد بیمار در ایران وجود دارد؟ لابد اگر از شما راهکار بخواهیم حکم کشتن همه این بیماران را میدهد. آیا آموزش برای جلوگیری از بیمار شدن خطا است؟ هر وقت از یک آخوند می پرسی چرا باید تقلید کرد میگوید تو برای درمان بیماری مگر به پزشک مراجعه نمیکنی؟ ما هم همان حکم را داریم. استاد گرامی چگونه است که پیشگیری از بیماری در آنجا مطلوب است و اینجا نیست؟ فرمودید این تعداد بیمار آلوده به HIV کسانی هستند که به غرب رفته اند و آمده اند. شما سندی برای این گفته خود دارید؟ فرمودید در مورد حق و حقوق زنها به آنها آموزش داده نشود. چرا؟ آگاهی از حق و حقوق قانونی یک انسان خلاف است؟ چطور آنها آگاه نشوند و شما بشوید؟ از این گذشته بنا به کدام مدرکی شما می گویید به آنها گفته شده ساک فرار همیشه باید آماده باشد؟


پی نوشت 1 : رییس دانشگاه شیراز فرمونده اند که با بازداشت دانشجویان موافق بودم.

پی نوشت 2: سورنا هاشمی از تحصیل منع شد.

پی نوشت 3: گویا تعدادی از بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال به دلیل ترتیب دادن یک بازی فوتبال بین تیم دختران و نوجوانان استقلال محروم و جریمه شدند.

پی نوشت 4: دیروز رفتیم دیدن خانم سیمین بهبهانی.


Yahoo : Iran: Men vs. women soccer game draws punishment

1 نظر:

ناشناس در

از فامیلی عجیب غریب اش معلومه چه افکاری باید داشته باشه!

ارسال یک نظر