۹/۱۶/۱۳۸۷

گاف های خبری

عکس از http://www.thedailymash.co.uk امروز با گافهای خبری خبرگزاری ها و مقامات دولتی خیلی داره خوش می گذره.
اول صبح که جامعه اسلامی با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز دانشجو اعلام کرد سه دانشجوی شهید در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ به رهبری آیت الله خمینی نسبت به حضور معاون رییس جمهور آمریکا و سیاست های شاه اعتراض کردند و خلاصه کلی باعث شادی ما شد. اگر خبرش رو هنوز نخوندیدی برید اینجا و بخونید.
هنوز سیر نخندیده بودم که خبرگزاری دولتی فارس، خبری رو مبنی علاقه شدید قلبی روی کینگ به احمدی نژاد مخابره کرد. دلیل چنین ادعایی هم ریش گذاشتن اون عنوان شده بود و گفته شده بود که او از شدت علاقه به احمدی نژاد صورت خودش رو مثل احمدی نژاد اصلاح کرده.
فارس که منبع خبری خودش رو منتشر نکرده بود بعد از اونکه منبعش خبریش فاش شد و معلوم شد خبر از کجا بوده(یعنی اینجا)، متوجه شد که این فقط و فقط یک شوخی بوده و سریع خبر خودش رو حذف کرد(رجوع شود به اینجا).

واقعن من نمیتونم بفهمم که آخه این چه عشقی هست که اینها دارن که عالم و آدم کشته مرده احمدی نژاد باشن؟ خودش کم توهم میزنه اینها هم بهش کمک می کنن. روز من که پر شد از شادی و خنده.
هی، فارسی ها و جامعه اسلامی ها ممنونم، روزم رو قشنگ کردید.

1 نظر:

ناشناس در

این خاصیت سیستم های توتالیتر و دست پروده های اونه امیر.همه چیز از اونا شروع شده و به اونها ختم میشه و کل اتفاقات عالم از وجد اونا نشأت گرفته !

ارسال یک نظر